21‏/10‏/2010

الفيلم الهندىWe Are Family.2010 مترجم لـ كاجول وكارينا كابور وارجون رامبال

حصريا الفيلم الهندى الرائع We Are Family.2010 مترجم للمشاهده اون لاين
شاهد الفيلم الرمانسى الهندى We Are Family.2010 مترجم مجانا
الفيلم الرائع We Are Family.2010 بصوره dvd
فيلم كارينا كابور وارجون رامبال وكاجول فيلم We Are Family.2010 مترجم اون لاين


_____________________________
Drama | Romance
_____________

cast
______________

Kajol Kajol ...
Maya
Kareena Kapoor Kareena Kapoor ...
Shreya
Arjun Rampal Arjun Rampal ...
Aman
Rest of cast listed alphabetically:
Nominath Ginsberg Nominath Ginsberg ...
Ankush
Aachal Munjal Aachal Munjal ...
Aleya
Diya Sonecha Diya Sonecha ...
Anjali

للمشاهده to Watch
===============
====افلام اون لاين ====
===============
الجزء الاول part .1
===============
====افلام اون لاين ====
===============
الجزء الثانى part.2
===============
====افلام اون لاين ====
===============

هناك 9 تعليقات:

  1. ميدو يسلمووووو ع الفيلم الرااااااااااااائع بس حبيت اقولك انو الجزء الثاني الترجمه سابقه الصوت الله يعينك ع التضبيط

    ردحذف
  2. ألف ألف شكر على الفلم كنت أنتظرها مش قادرة أقول غير كلمة شكراًللأخ ميدوا الله يعطيك العافيه ويقويك...
    وفعلاً مثل ما قالت الأخت جوريه حمراء الترجمة سابقه الكلام بس مو مشكلة

    ردحذف
  3. ازيك يا جوريه اخبارك ايه اتمنى تكونى بخير عادى ولا يهمك مستعد اعدل الافلام الموجود كلها لعيونك وكفايه توجدك معنا وانشاء الله الفيلم يتعدل فى اقرب وقت
    joya منورنا يا جميل وانا اللى بشكرك على وجودك معنا وعلى التعليق فى فعلا مشكله فى الفيلم فى الجزء الثانى بيكون الصوت سابق الصوره والمشكله دى بتحصل على الموقع
    المرفوع عليه الفيلم بس مفيش مشكله انزل نسخه تانيه وانشاء الله تكون موجوده فى اقرب وقت اتمنى مشاهده ممتعه للجميع

    ردحذف
  4. ميدوا مش قصدي إنه مافي مشكلة في الفلم أنا قصدي الفرق مش كثير علشان كذا قلت لك مو مشكلة يعني يمكن متابعته...

    ردحذف
  5. لا يهمك joya انا عارف ان الفراق مش كتير وممكن نشوف الفيلم كده بس هنحس ان الفيلم ناقص شىء وانا لعيونكم نزلت نسخه جديده وبترجمه افضل وجارى رفعها وانشاء الله هتبقى افضل بكتير وميرسى يا جميل على المتبابعه

    ردحذف
  6. تم تعديل الجزء الثانى بس بردو فى تأخير تقريبا ثانيه وحده انا نزلت نسخه تورنت ومع ذلك فى نفس المشكله بس مش مشكله نشوف الفيلم وفى انظار نزول نسخه جديده وهتكون موجود على طول انشاء الله

    ردحذف
  7. الفلم اكثر من رائع الصراحه بعطيكم الف عافيه
    بس ودي اطلب منكم شي اذاتقدرون برنامج الميجا هاذا مو حلو حالت احل مشكلته بس للاسف ماقدت وانا مااحب الفلم يتقطع احب اشوفه كامل مره وحده الصراحه فياريت لو تخلو كل الافلام الهنديه خاصه برنامج ثاني احن مثل
    ديفاكس وبرنامج فلم قوزارش بعد حلو برنامجه وسو الي تقدروعليه ومشكورين علي مجهوداتكم الي اكثر من رائعه (عاشقه اشوريا)

    ردحذف
  8. ولكم عاشقه اشوريا منورنا وانا عارف الموضوع ده مزعج شوى فا انشاء الله بجرب سيرفر جديد هنشوف رئيك واراء الموجدين معنا تمت شايفو حلو بس نشوف رئيكم

    ردحذف
  9. سلام يعطيكم العافيه بسس الرابط مو شغال عندي

    ردحذف

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...