21‏/10‏/2009

فيلم X-Men Origins Wolverine 2009 مترجم

فيلم X-Men Origins Wolverine 2009 مترجم






هناك 22 تعليقًا:

  1. شكرا على الأفلام الجميلة وياليت لو تنزلون جميع افلام راني موكيرجي مترجمة

    ردحذف
  2. منورنا صت الفجر وانشاء الله تكون الافلام كلها موجوده وبتمنى تشارك معنا بطلب افضل افلامها فى اطلب واتمنى اكتب اسم الفيلم وانشاء الله يكون موجود فى اقرب وقت

    ردحذف
  3. بصراحة انا عندي شكوى ان الفلمين الهنديين الأخيريين اللي نزلتهم كانوا بسيرفر اخر غير الميجافيديو وبصراحة بصعوبة يشتغل معاي وكمان لمن طلبت منك فيلم hello brother لأن الصورة مش واضحة قلت انك بتعيد لي رفع الفلم بصورة أوضح وعلى سيرفر اخر وبرضه ماقدرت اشوف الفيلم فايش اسوي لأن فيه أفلام كثير وحلوة وصورتها مو واضحة أو بلأصح ماتشتغل معاي

    ردحذف
  4. ترى انا اللي ارسلت صت الفجر

    ردحذف
  5. ولكم صت الفجر انا اسف بجد على المشكله لكن ممكن اعرف ايه اخبار سرعه الانترنت عندك لان ممكن تكون المشكله فى سرعه الانترنت بالنسبه للسيرفر التانى هو افضل من الميجا فيديو لكن لازم ننتظر شويه لحد ما يحمل يعنى تقريبا 5 دقائق وبيكون كل شىء تمام ولو المشكله فى المشاهده ممكن تطلب اى فيلم موجود للتحميل وبرفعهولك على السيرفر اللى يعجبك وطبعا بيكون بجوده افضل ولو فى مشكله اكتبلى وانشاء الله بتتحل اهم شىء تكون مشاهده ممتعه معنا

    ردحذف
  6. لا بصراحة أنا دخلت المدونة دي وعجبتني ان المشاهدة فيها مباشرة يعني ماليش خلق على التحميل وضياع الوقت وبالنسبة لسيرفر الميجافيديو انا ارتحتله خالص اما بالنسبة للسيرفر التاني اذا غيري شايف انه بالنسبة ليه كويس انا ماستحملتهوش ولو كان فيه امكانية الرفع على الميجافيديو الحمدلله ولو ماكانش فيه اسمحيلي انسحب من المدونة

    ردحذف
  7. حبيب قلبى صت الفجر انا اسف يمكن مفهمتنيش كويس لكن ممكن تكون المشكله عندك فى السرعه الخاص بالانترنت ده بالنسبه للموقع للسيرفر التانى اما بالنسبه للميجا فيديو فى مشكله زى ما قلت فى الرفع عليه بعد رفع الفيديو بيظهر مشكله وبيطلب منى رفع الفيديو مره اخرى
    وكل ده وقت وجهد ضايع بالنسبه لى وانشاء الله اول ما الميجا فيديو يتظبط هنرفع عليه تانى وانا مقدرش ازعل حد منا واتمنى لك مشاهده ممتعه

    ردحذف
  8. انا اسفة على سوء التفاهم دلوقت فهمتك بس ليه سؤال ماتقدرش ترفع الفيلم على الفيديو جوجل واذا كان ردك لا معليش نصبر لين مايتزبط الميجافيديو

    ردحذف
  9. مساء الخير صت الفجر ولا يهمك يا قلبى المهم ما تزعلى منا طبعا انا اتمنى ارفع على جوجل فيديو لكن للاسف مقدرش لان مش كل البلدن بترفع على جوجل فيديو او بترفع ملفات بحجم كبير وبالنسبه للميجا فيديو جارى رفع كم فيلم وهنشوف ويارب يكون اتظبط ومشاهده

    ردحذف
  10. انا لي طلب عندك وهو اني لي فترة دايخة على حفلات بوليودية تنعرض اونلاين وماحصلت فكان بدي اسالك اذا كان في امكانية انك ترفع لنا الحفلات

    ردحذف
  11. مفيش مشكله بالنسبه للحفلات بس انا عايز اعرف هى موجوده للتحميل ولو موجوده للتحميل هحتاج مساعدهنك فى تجميع الحلقات معى اعرف منك بس ايه الحفلات المطلوبه ولنكتها الخاصه بالتحميل وانا انزلها وارفعها للمشاهده وميرسى على وجودك معنا واتمنى مشاهده ممتعه

    ردحذف
  12. اطلب الفيلم الهندى المثير Athadu 2005 مترجم وشكرا

    ردحذف
  13. اطلب الفيلم الهندى المثير Athadu 2005 مترجم بالعربية للبطل التاميلي ماهيش بابو وشكرا

    ردحذف
  14. اطلب الفيلم الهندى المثير Athadu 2005 مترجم بالعربية للبطل التاميلي ماهيش بابو وشكرا

    ردحذف
  15. انشاء الله فى اقرب وقت يكون موجود الفيلم noureddinenouichet ومنورنا بوجودك معنا ومشاهده ممتعه

    ردحذف
  16. ممكن الفلم الهندي كابي الفيدا ناكهينا وكمان الفلم دل سي لشاروخان

    ردحذف
  17. غير معرف الافلام موجوده هنا ودول الروابط بتعتها

    http://www.myon3.com/2010/04/kabhi-alvida-naa-kehna-never-say.html


    دل سى

    http://www.myon3.com/2010/04/dil-se.html

    ردحذف
  18. Captain America The First Avenger 2011

    ردحذف
  19. Captain America The First Avenger 2011

    ردحذف
  20. انشاء الله اعمل تقرير عن الفيلم Captain America The First Avenger 2011
    واتكلم عنه فى اسرع وقت

    ردحذف
  21. ممكن فيلم
    ra one

    ممترجم

    ردحذف
  22. السلام عليكم

    متى ح ينزل فيلم شاروخان

    Ra one

    ممكن مترجم بليز

    ممكن ترد علي

    Mamon

    ردحذف

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...