09‏/01‏/2011

فيلم Karan.Arjun.1995 كاران و ارجان بطوله شاروخ خان وسلمان خان

فيلم Karan.Arjun.1995 كاران و ارجان بطوله شاروخ خان وسلمان خان وكاجول
فيام Karan.Arjun.1995 مترجم للمشاهده اون لاين
فيلم Karan.Arjun.1995 مترجم
Karan.Arjun.1995


Movie Information

Movie Name : Karan Arjun
Year of Release : 1995
Release Date : 13 January 1995
Genre : Action, Drama

Producer : Rakesh Roshan

Director : Rakesh Roshan
Cast : Salman Khan, Mamta Kulkarni, Kajol, Amrish Puri, Rakhee Gulzar, Johny Lever, Dinesh Hingoo, Vishnu Sharma, Ranjeet, Shah Rukh Khan, Aasif Shaikh
Music Director : Rajesh Roshan
Lyricist : Indeevar
Cinematographer : Kaka Thakur
Story Writer : Sachin Bhaumick, Ravi Kapoor
Dialogue Writer : Anwar Khan
Editor : Sanjay Verma
Art Director : R. Verman
Action Director : Bhiku Verma
Costume Designer : Bipin Tanna, Gauri Khan
Sound Designer : Hitendra Ghosh
Choreographer : Chinni Prakash, Rekha Chinni Prakash
Playback Singer : Udit Narayan, Kumar Sanu, Alka Yagnik, Ila Arun, Lata Mangeshkar, Sudesh Bhosle, Mohammad Aziz, Sadhana Sargam
Publicity Designer : Studio Link.



لطلب فيلم مجانا

من هنا

للمشاهده الفيلم موجود على اكثر من سيرفر
السيرف الاول مترجم على الميجا فيديو

السيرفر الجديد سريع جدا


للمشاهده to Watch
===============
====افلام اون لاين ====
===============


للمشاهده على سيرفر الميجا فيديو


للمشاهده to Watch
===============
====افلام اون لاين ====
===============


المشاهده على سيرفر جوجل نسخه غير مترجمه


للمشاهده to Watch
===============
====افلام اون لاين ====
===============



هناك 4 تعليقات:

  1. بجد الفيلم ده تحفه يستحق ان الواحد بجد يتفرج عليه انا كنت بحب شاروخانبس بجد دلوووووووووقتى انا بموت بموت بجد فيه يستاهل كل النجميه والشهره العالميه انا بعشقه بجد

    ردحذف
  2. على فكره
    انتم احلى منتدى انا دخلت عليه بجد ده مش مجمله ده حقيقه .....انتم بتجمعوا بين الدقه والتميز وكفايه انكم مش بتستاضيفوا الاعضاء بس انتم كمان بترحبوا بالزوار وبتفذوا طلبات الاتنين بجد انا حبتكم ونفسى اكون عضوه هنا
    انا اكتشفت المنتدى ده بالصدفه كنت بدور على فيلم لشاروخان حبيب قلبى واتمنى انكم تعرضوا كل افلامه
    بجد انا لاقيت هنا كل اللى انا بتمناه .......
    بجد اشكركم انتوا فعلا مميزين .

    ردحذف
  3. اه هو المنتدى مجانى

    ردحذف
  4. ميرسى يا كل الغلا على الكلام الجميل ومنورنا وانشاء الله نتشرف بيك وتكون معنا ديما وفى انتظار ردك القادم بكل الحب

    ردحذف

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...